AȚI UITAT PAROLA/UTILIZATORUL ?

CREAZĂ CONT

Loyalty Club și Online Customer Club

Dorim să vă mulțumim pentru că sunteți clientul nostru.

Pentru a vă răsplăti fidelitatea, am creat LOYALTY CLUB și ONLINE CUSTOMER CLUB, apartenența la aceste cluburi oferindu-vă reduceri la fiecare cumpărătură din magazinele fizice, pe baza cardului de fidelitate, dar și la fiecare comandă online, pe baza istoricului comenzilor.

Având în vedere că marea majoritate a clienților care achiziționează produse din magazine, nu sunt și clienți online, pentru a simplifica lucrurile, există două programe diferite, unul pentru clienții din magazinele fizice, LOYALTY CLUB și unul pentru clienții online, ONLINE CUSTOMER CLUB. Vă rugăm să citiți în secțiunile de mai jos care sunt condițiile de apartenență și avantajele oferite de fiecare dintre cele două sistem de fidelizare.

Atenție! Ne rezervăm dreptul de a modifica în orice moment pragurile, reducerile și procentele echivalente fiecărui nivel. De asemenea, programul de fidelizare poate fi sistat în orice moment, cu o atenționare prealabilă de minim 90 de zile.


LOYALTY CLUB - Magazine fizice

Sistemul de fidelizare LOYALTY CLUB se adresează clienților care achiziționează produse direct din magazinele fizice.

Atunci când achiziționați un produs din magazinele noastre, vă va fi oferit cardul LOYALTY CLUB. Cardul poate fi fizic sau virtual , după preferințe. Fiecare card dispune de o serie unică și îl veți putea utiliza în oricare din magazinele EverGrin, fie ele din Cluj, Bistrița sau Turda, baza de date fiind centralizată.

Dacă dispuneți de cardul fizic, acesta va fi scanat, de fiecare dată când faceți o achiziție în magazinele noastre. Dacă dispuneți de card virtual, punctele pot fi adăugate prin menționarea numărului cardului, a numelui sau a numărului de telefon. Indiferent de tipul de card deținut, reducerile vor fi aceleași, după cum urmează:

La fiecare cumpărătură se vor acumula puncte în contul personal al clientului, puncte ce vor putea fi folosite oricând, la următoarele cumpărături, pentru a obține o reducere. În funcție de totalul cumpărăturilor efectuate, de-a lungul timpului, se va modifica categoria din care face parte clientul. Indiferent de categorie, valoarea unui punct va fi întotdeauna egală cu 1 leu, dar, în funcție de categorie, procentul din valoarea cumpărăturilor care este transformat în puncte, va crește. Punctele nu expiră și pot fi utilizate oricând dorește clientul. Astfel, se pot acumula mai multe puncte, pentru o reducere substanțială, sau se pot utiliza de fiecare dată când se efectuează o nouă cumpărătură.

Pragurile de discount-uri și categoriile de clienți sunt următoarele:

ONLINE CUSTOMER CLUB - Comenzi Online

Sistemul de fidelizare ONLINE CUSTOMER CLUB se adresează clienților care realizează comenzi online, din magazinul virtual EverGrin.ro.

Atunci când realizați comenzi online pe evergrin.ro, cu o valoare totală de minim 100 de lei, sunteți inclus automat în ONLINE CUSTOMER CLUB.

Pentru a putea face parte din ONLINE CUSTOMER CLUB, este necesar să vă înregistrați pe site-ul nostru, prin creare unui cont de membru gratuit.

Fiecare comandă realizată va fi păstrată în data de baze, iar totalul valoric al tuturor comenzilor realizate, de-a lungul timpului, va determina categoria de client din care faceți parte. În funcție de categorie, veți dispune de reduceri directe la prețurile produselor, afișate pe pagina Coșul Meu, înainte de finalizarea comenzii,  și totodată, veți acumula puncte ce pot fi utilizate pentru un discount suplimentar.

Programul de fidelizare ONLINE CUSTOMER CLUB este independent de programul LOYALTY CLUB, astfel, orice client poate face parte din oricare dintre cele două cluburi, reducerile online și cele din magazinele fizice acordându-se separat. De asemenea, clienții online beneficiază de o reducere suplimentară (transport gratuit prin curier rapid), de 15 lei, în cazul comenzilor cu valoare minimă de 200 de lei, reducere ce se aplică automat pe pagina Coșul meu, înainte de finalizarea comenzii.

Pragurile de discount-uri și categoriile de clienți sunt următoarele:

LOYALTY CLUB

CLIENT STANDARD - Reducere 1% - Total istoric cumpărături - 1 - 1499 de lei

Orice client care dispune de card-ul LOYALTY CLUB, fizic sau virtual, este considerat membru Loyalty Club STANDARD. La fiecare cumpărătură în magazinele fizice, clientul standard va acumula 1% din valoarea produselor achiziționate, în contul personal, sub formă de puncte. Astfel, pentru o cumpărătură de 100 de lei, clientul STANDARD va achiziționa 1 punct în cont, care echivalează cu o reducere de 1 leu. Acest 1 punct poate fi utilizate pentru o reducere de 1 leu la următoarea cumpărătură, sau se pot acumula mai multe puncte și utiliza ulterior, pentru reduceri mai substanțiale. Punctele acumulate nu expiră, putând fi utilizate oricând.


CLIENT SILVER  - Reducere 2% -Total istoric cumpărături - 1500-3499 de lei

Orice client care a realizat cumpărături totale de minim 1500 de lei, este considerat client SILVER. Clienții SILVER vor acumula în cont, la fiecare achiziție, 2% din valoarea cumpărăturilor, în puncte. Punctele nu expiră și vor putea fi utilizate oricând. Odată atins un prag (SILVER sau GOLD) clientul își păstrează categoria, indiferent dacă utilizează punctele sau nu.


CLIENT GOLD  - Reducere 3%  - Total istoric cumpărături - peste 3500 de lei

Orice client care a realizat cumpărături totale, de-a lungul timpului, de minim 3500 de lei, este considerat client GOLD. Clienții GOLD vor acumula în cont, la fiecare achiziție, 3% din valoarea cumpărăturilor, în puncte. Punctele nu expiră și vor putea fi utilizate oricând. Odată atins un prag (SILVER sau GOLD) clientul își păstrează categoria, indiferent dacă utilizează punctele sau nu.


ONLINE CUSTOMER CLUB

CLIENT STANDARD - Reducere 1% - Total istoric comenzi 100 - 1499 de lei

Orice client care efectuează comenzi online, cu o valoare acumulată de minim 100 de lei, este inclus în clubul ONLINE CUSTOMERS CLUB și considerat client STANDARD. După finalizarea primei comenzi, cu valoare minimă de 100 de lei, la comenzile următoare se vor aplica prețuri speciale, reduse cu 1% față de prețurile standard. Prețurile cu reducere vor fi vizibile, după autentificarea în cont, pe pagina fiecărui produs în parte, cu descrierea Preț special nivel client și pe pagina Coșului de cumpărături. De asemenea, pe pagina coșului de cumpărături, va fi indicată suma totală economisită la comanda curentă. Reducere client STANDARD - 1%


CLIENT SILVER - Reducere 2%  - Total istoric comenzi online - 1500-3499 de lei

Orice client ce a realizat comenzi cu o valoare totală de minim 1500 de lei, este considerat client SILVER. Odată atins acest prag, se vor aplica prețuri reduse cu 2% față de prețurile standard. Prețurile cu reducere vor fi vizibile, după autentificare, pe pagina fiecărui produs în parte, cu descrierea Preț special nivel client și pe pagina Coșului de cumpărături. Reducere SILVER - 2%


CLIENT GOLD  - Reducere 3% - Total istoric comenzi online  - peste 3500 de lei

Orice client care a realizat comenzi online cu o valoare totală de 3500 de lei, este considerat client GOLD. Odată atins acest prag, se vor aplica prețuri reduse cu 3% față de prețurile standard. Prețurile reduse vor fi vizibile, după autentificare, pe pagina fiecărui produs în parte, cu descrierea Preț special nivel client și pe pagina Coșului de cumpărături. Reducere GOLD - 3%


Pragurile se actualizează automat, în funcție de totalul cumpărăturilor înregistrate în sistem. Clientul va putea verifica în orice moment, în oricare din magazinele noastre, cantitatea de puncte disponibilă și pragul atins.

fata_verso

Pentru mai multe detalii privind programul de fidelizare LOYALTY CLUB, vă rugăm să ne contactați sau să vă adresați personalului din magazine.

Pragurile se actualizează automat, în funcție de totalul cumpărăturilor înregistrate, iar reducerea echivalentă nivelului se va aplica automat la prețurile produselor din Coș. Prețurile speciale sunt vizibile după autentificare.

oferte tigari electronice

 Pentru mai multe detalii privind programul de fidelizare ONLINE, vă rugăm să vă ne contactați la numerele de pe site sau să ne trimiteți un mesaj.

SUS